Lidl și Kaufland reprezintă doi dintre cei mai mari retaileri din România. Au o mulțime de clienți și obțin sume pe măsură, dar puțini sunt cei care cunosc codurile secrete care le pot aduce reduceri direct la casa de marcat!
Ambele rețele de supermarketuri sunt nemțești și au același patron. Diferența dintre ele este că unul oferă prețuri extrem de avantajoase, iar celălalt, o gamă largă de produse. Bonus: împart și cele două coduri secrete pe care locuitorii din Germania le pot găsi pe etichete.
Codurile se găsesc chiar pe etichetele de preț și sunt reprezentate de literele „T” și „TS”. Primul înseamnă control zilnic, iar cel de-al doilea, control sâmbăta. Produsele marcate cu T vor avea un preț mai mic cu puțin înainte de ora de închidere a magazinului. Poate fi întâlnit, de obicei, pe alimente: lactate, fructe, legume, carne. Cele marcate cu TS vor avea un preț mai mic sâmbătă, chiar cu o reducere de până la 80%. Pentru produsele de patiserie, de exemplu, se va achita jumătate din preț.
Mai mult decât atât, clienții trebuie să fie atenți la eticheta verde. Ea marchează un preț extrem de redus pentru un produs, o ofertă greu de refuzat.
(CITEȘTE ȘI: Lidl scoate aceste produse la reducere de luni, 18 septembrie. Sunt esențiale pentru fiecare român)
Potrivit datelor oficiale comunicate de către Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), în anul 2022, în topul firmelor private care au avut cei mai mulți angajați din economie, Kaufland este pe primul loc. Nu mai puțin de 13.827 de salariați au fost înregistrați, în creștere cu 315 oameni, pe statele de plată. Nu este de mirare că a ajuns pe primul loc, din moment ce angajează tineri de la 16 ani și le oferă salarii brute de minimum 3.700 de lei și alte beneficii.
Pe de altă parte, chiar dacă are prețuri mult mai mici și o mulțime de oferte, Lild este pe locul al șaptelea. Lidl Discount care operează magazinele Lidl, apare în top cu 10.086 de salariați, în scădere cu 828 de oameni pe statele de plată.
Dieter Schwarz este fondatorul lanțului de supermarketuri Lidl, proprietar și al Kaufland. La momentul actual, este cel mai bogat om din Germania. Neamțul a reușit să crească vânzările mai ales după ce a investit în campanii de reciclare, dar și în producția de alimente și de hârtie. Afaceristul a preluat ideea de la tatăl său, în anul 1977.
(CITEȘTE ȘI: Romanii vor năvăli la Lidl pentru reducerile anunțate. Care sunt produsele ce se vând aproape gratis)